MAGICZNY DYWAN - onEVO 4.0 - pakiet FUNKODOWANIE 3 - 4 gry - (10 - 14)

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: Wysyłka od 5 do 30 dni
Cena brutto: 2 129,00 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
2129.00
Cena netto: 1 730,89 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 2
Producent: 30
Kod produktu: 1FEA-22794_20180730114605
Pin It

Opis

MAGICZNY DYWAN - onEVO 4.0 - pakiet FUNKODOWANIE 3 - 4 gry - (10 - 14)

Pakiety do nauki kodowania to atrakcyjne rozwiązanie metodyczno-dydaktyczne, wspomagające nauczanie myślenia komputacyjnego (w tym programowania) od przedszkola po VIII klasę szkoły podstawowej, które wykorzystuje interaktywną podłogę „Magiczny Dywan” wraz z dedykowaną platformą.
Na każdy etap przygotowany został Pakiet składający się z obudowy metodycznej dla nauczyciela (program wraz ze scenariuszami zajęć) oraz z interaktywnych gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych (wraz z dodatkową obudową dydaktyczną np. w formie Kart Pracy) nakierowanych na realizację nowej podstawy programowej.
Nasze Pakiety umożliwiają:

Produkt stanowi rozbudowę produktu Podłoga interaktywna Magiczny Dywan - onEVO (dostępny w naszym sklepie)

Należy zakupić Magiczny Dywan -onEVO , aby móc użytkować dodatkowy Pakiet  - FUNKODOWANIE 3

 

• naukę programowania poprzez zabawę i ruch

• eksperymentowanie, poszukiwanie i rozwiązywanie problemów przez dzieci/uczniów

• wykorzystanie różnorodnych zmysłów i stylów uczenia się

• programowanie w parach, w grupie

• naukę programowania na różnych urządzeniach

• programowanie na różnych przedmiotach, korelowanie edukacji i przedmiotów

• wykorzystanie i zarządzanie darmową platformą

• programowanie „przedłużone”, czyli w trakcie zajęć świetlicowych i przerw międzylekcyjnych

• poczucie sprawstwa u dzieci i uczniów

• wykorzystanie bogatej obudowy dydaktycznej
Pakiet metodyczno-dydaktyczny zawiera:
1. Zestaw 4 gier, zabaw i sytuacje edukacyjnych przeznaczonych na Magiczny Dywan:
- każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy,
- gry i zabawy w zestawie: „Stacja Kosmiczna”, „Rurociąg”, „Magiczne Wzory”, „Mistrz liczenia”
- dedykowana platforma do tworzenia własnych rozwiązań przez uczniów z wykorzystaniem zasobów sprzętowych szkoły (laptopy, komputery)
2. Program zajęć wspomagający nauczanie myślenia komputacyjnego i programowania w szkole podstawowej, klasy IV-VIII (autorzy: Krzysztof Ciurej, Dariusz Martynowicz, Piotr Kaja, Andrzej Peć, Krzysztof Eran Werber)
3. Scenariusze zajęć do każdej gry lub zabawy, łącznie: 4 scenariusze zajęć do realizacji w edukacji informatycznej (skorelowane z pozostałymi edukacjami z podstawy programowej)
4. 3 Generyczne Karty Pracy do każdego scenariusza zajęć, łącznie 12 Kart Pracy
5. 4 karty z instrukcjami gier 

 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl