Obrazy-Słowa-Dźwięki - wersja rozszerzona
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Obrazy-Słowa-Dźwięki - wersja rozszerzona
Program Obrazy-Słowa-Dźwięki w wersji rozszerzonej jest bazą zawierającą zdjęcia, filmy z fonogestami i językiem migowym, dźwięki (nagrania lektora, dźwięki otoczenia oraz onomatopeje), napisy, grafiki oraz alfabet palcowy. Program zawiera takie funkcje jak: pokaz, ćwiczenia, test oraz memory.
Obrazy-Słowa-Dźwięki to program przeznaczony do wykorzystania na zajęciach terapii logopedycznej, pedagogicznej i psychologicznej.
Dzięki swej różnorodności możliwa jest praca zarówno z osobami dorosłymi - za pomocą zdjęć, jak i z dziećmi - za pomocą grafiki.
Praca z programem wiąże się z wyborem odpowiedniego zasobu, który w danej chwili jest potrzebny. Następstwem wyboru jest praca z odpowiednimi zadaniami terapeutycznymi dotyczącymi wybranego zasobu.
Wyselekcjonowane zasoby można zapisywać w postaci szablonów, a następnie je otwierać w dowolnym czasie, bez konieczności ponownego wyboru zasobów.
Na przykład wybranie grupy słów do terapii szeregu sz, ż, cz, dż i zapisanie ich jako szablonu spowoduje, że w przypadku potrzeby skorzystania z ćwiczeń tego typu wystarczy tylko wybrać ten szablon i przejść do zakładki Terapia, by rozpocząć pracę z pacjentem.
Program zawiera unikatową bazę zawierającą fonogesty, język migowy i alfabet palcowy, co z kolei pozwala na wykorzystanie go podczas terapii osób niedosłyszących i głuchych.
Wspomaganie komunikacji tych osób nie jest ograniczone do jednego typu, gdyż można je zróżnicować np. poprzez połączenie fonogestów z językiem migowym. Wybrane zasoby mogą oczywiście zostać zapisane w postaci szablonu, by można było z niego skorzystać w przyszłości.
Wymagania systemowe:
- System operacyjny: Windows 7/8/10
- Pamięć operacyjna: minimum 1 GB
- Dysk twardy z minimum 3 GB wolnego miejsca
- Karta muzyczna
- Karta graficzna pracująca w rozdzielczości co najmniej 1024 x768
- Obsługa formatu MPG1
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.