mTalent Percepcja Słuchowa II
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
mTalent Percepcja Słuchowa II
mTalent Percepcja słuchowa cz.2 to program terapeutyczny stworzony z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, które mają trudności w zakresie percepcji słuchowej, w tym wyższych funkcji słuchowych, CAPD, z centralnymi zaburzeniami przetwarzania słuchowego. Sprawdzi się idealnie jako program logopedyczny w pracy logopedów, nauczycieli i pedagogów zajmujących się wspomaganiem sprawności w zakresie percepcji słuchowej, ale również rodziców, którzy wspierają prawidłowy rozwój swoich dzieci. Produkt znajdzie swoje zastosowanie zarówno u dzieci w normie intelektualnej, jak i w przypadku dzieci z niepełnosprawnością intelektualną niezależnie od ich wieku. mTalent Percepcja Słuchowa został przeznaczony do prowadzenia zajęć z dziećmi do 10 roku życia. W przypadku dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi nie ma określonego kryterium wiekowego - dobór programu powinien być oparty o opinię terapeuty.
Zaburzenia przetwarzania słuchowego rozpoznaje się, kiedy co najmniej jedna z podstawowych wyższych funkcji słuchowych jest zaburzona.
Do objawów zaburzeń przetwarzania słuchowego należą:
- trudności z rozumieniem dłuższych wypowiedzi,
- trudności w rozumieniu mowy w hałasie,
- trudności w lokalizacji źródła dźwięku,
- problemy z koncentracją,
- trudności w nauce czytania,
- nadwrażliwość słuchowa.
Co zawiera?
- 500 interaktywnych ekranów
- Karty pracy gotowe do wydruku
- Poradnik metodyczny zawierający gotowe scenariusze zajęć
- Zestaw materiałów dodatkowych (mikrofon, słuchawki, głośniki)
Informacje o programie
Licencja | wieczysta |
Ilość stanowisk | 1 konto (dostęp online) + możliwość używania na 2 stanowiskach offline |
Wersja językowa | polska |
Typ działania | Do korzystania z wersji online wymagane jest połączenie z internetem |
Wiek | Do 10 roku życia (W przypadku dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi nie ma określonego kryterium wiekowego) |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.