Programowanie z krabem

Dostępność: brak towaru
Cena: 1 419,00 zł 1419.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 1 153,66 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: 34
Kod produktu: 2761-8845B
Pin It

Opis

Programowanie z krabem

Programowanie z krabem jest wielkoformatową grą przeznaczona dla dzieci w wieku 5-6 lat. Za pomocą gier i zabaw dzieci zdobędą podstawowe umiejętności niezbędne w programowaniu.

Nauka programowania w ruchu, bez teorii i definicji, dzięki wykorzystaniu dostępnych z zestawie materiałów może być dla dzieci ciekawa i zabawna. Przedszkolaki nauczą się współdziałania z rówieśnikami, nawiązywania z nimi relacji, eksperymentowania i rozwiązywania zagadek. Podczas zabawy aktywna może być cała grupa.

Za pomocą gier i zabaw ruchowych dzieci nauczą się myślenia analitycznego, algorytmicznego oraz umiejętności dedukcji niezbędnej w informatyce. Format gry pozwala na swobodne poruszanie się grupy. Na dywaniku dzieci mogą układać zadania-labirynty, a następnie poruszać się po nim by osiągnąć cel.
Tworząc labirynty można wykorzystać kartony z ilustracjami kamienistej plaży lub rafy koralowej, ze zwierzętami przeszkadzającymi krabowi oraz z muszlami, które są nagrodą dla kraba za osiągnięcie celu. Poruszając się po tak stworzonym labiryncie można wykorzystywać kartoniki ze strzałkami określającymi kierunek poruszania się.

Główne cechy programowania z krabem:

  • Integruje grupę i pobudza wyobraźnię
  • Możliwość zaangażowania wszystkich dzieci
  • Tworzenie różnego rodzaju labiryntów i zadań
  • Zabawa w ruchu
  • Możliwość eksperymentowania i nauki na własnych błędach

Zaletą zestawu jest to, że dzieci mogą wspólnie tworzyć zadania-labirynty, a następnie prowadzić kraba do celu. Sposób zabawy w dużym stopniu zależy od wychowawcy oraz kreatywności przedszkolaków. Możliwości jest naprawdę wiele, a to wszystko może odbywać się w ruchu, z daleka od komputera.

Za pomocą zestawu można tworzyć zarówno proste jak i skomplikowane labirynty, wykorzystując zarówno przeszkody jak i zwierzęta, które mają określone pola "ataku" i na które krab nie może wejść.
W ten sposób dzieci mogą eksperymentować, tworzyć wzajemnie zadania, obserwować innych i uczyć się na błędach. Taki sposób nauki pobudza kreatywność oraz uczy współpracy. Wychowawca może przydzielać role dzieciom adekwatnie do ich możliwości.

Gra Programowanie z krabem jest nieprzewidywalna. Nigdy nie wiadomo na jakie niestandardowe rozwiązanie wpadną dzieci. Ćwiczenia dostępne w każdej z 8 zabaw są ze sobą powiązane, ale nie trzeba od razu wykonywać ich wszystkich.

Zawartość zestawu Programowanie z krabem:

  • 32 elementy kartonowe do budowania labiryntów i zadań
  • 8 kartonów z muszlami
  • 7 kartonów ze zwierzętami
  • 48 kartoników z pomarańczowymi strzałkami
  • karton z postacią kraba
  • Plansza do zabaw i układania labiryntów
  • Interaktywna mata do kodowania krokami
  • 25 kart dla 25 dzieci z miejscem na osiem naklejek-nagród
  • 8 zestawów naklejek do każdej zabawy
  • 25 dyplomów
  • Karty pracy
  • Poradnik metodyczny ze scenariuszami zajęć

 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl