MAGICZNY DYWAN - onEVO 4.0 - Pirackie Opowieści Stasia i Zuzi - 16 gier- (3 - 6)

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: Wysyłka od 3 do 21 dni
Cena brutto: 2 034,00 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
2034.00
Cena netto: 1 653,66 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: 30
Kod produktu: 22D2-989AF
Pin It

Opis

MAGICZNY DYWAN - onEVO 4,0 - Pirackie Opowieści Stasia i Zuzi - 16 gier- (3 - 6)

Pakiet "Piracka Bajka Stasia i Zuzi" jest połączeniem świetnej zabawy i nauki, a jednocześnie daje nauczycielom gotowy scenariusz zajęć na całą godzinę lekcyjną. Pakiet przeznaczony jest dla dzieci w wieku 3-6 lat (przedszkole i edukacja wczesnoszkolna). Ma 1 poziom trudności, ale wiele możliwych ścieżek przejścia. Podczas barwnej rysunkowej opowieści dzieci uczą się matematyki, polskiego i przyrody, a to wszystko poprzez ruch i zabawę. Cały scenariusz przeplatany jest interaktywnymi grami sprawnościowymi. W bajce dzieci poznają postać Siwobrodego-kapitana statku, oraz Stasia i Zuzię z którymi wyruszają na poszukiwanie skarbu. Dzieci pomagają im przygotować się do wyprawy i wspólnie z piratem oraz kolorową papugą przeżywają mnóstwo ciekawych przygód, w kolorowych barwach pięknej przyrody. Zapraszamy do wspólnej zabawy.
Bajkę opowiadaną przez lektora dopełniają barwne, ręcznie rysowane animacje, przeplatane są 15 różnymi grami.
1 gra. Pierwsza gra wprowadza nas w piracki klimat. Dzieci mogą puścić wodzę fantazji i wybrać stroje dla swojej postaci.
2 gra. Dalej, aby wyruszyć w morze, dzieci pomagają kapitanowi Siwobrodemu zapakować na statek odpowiednią liczbę kokosów.
3 gra. Oczywiście na morzu potrzebna jest również słodka woda, dlatego następnym zadaniem młodych piratów jest zapakować ją w beczkach na pokład. Nie jest to jednak takie proste, ponieważ niektóre beczki mają dziury. Ochotnicy muszą je szybko zatkać i odpowiednio policzyć, aby włożyć je do ładowni.
4 gra. W kolejnej grze trzeba policzyć i wnieść na statek banany, które uwielbia pokładowa małpka. Należy jednak uważać, aby było ich dokładnie tyle ile pokazuje tabliczka, aby nie dopuścić do przeładownia statku.
5 gra. Gdy będzie ich za dużo, dzieci będą musiały wykazać się logiką i wyrzucić z pokładu niepotrzebne rzeczy.
6 gra. Gdy statek odbije już od brzegu, pogoda staje się burzowa i nasi dzielni podróżnicy będą musieli w kolejnej grze wykazać się nie lada szybkością aby nie wypaść za burtę.
7 gra. Sztorm pozostawi na statku duży bałagan, będą po nim skakać ryby, kolejnym zadaniem dzieci będzie je pozbierać.
8 gra. Na tym jednak nasze kłopoty się nie skończą, wiatr pozrywał żagle. Dlatego dzielni majtkowie muszą je naprawić.
9 gra. W kolejnej planszy dzieci będą musiały wykazać się skupieniem i wspaniałą znajomością zwierząt.
10 gra. W następnej grze należy wskazać gdzie poznane zwierzęta mieszkają.
11 gra. Po długiej podróży, w końcu na horyzoncie pojawi się upragniona wyspa skarbów. Następnym w kolejności zadaniem dla małych piratów będzie wsiąść do szalup i omijając przeszkody dopłynąć na wyspę skarbów.
12 gra. Teraz jeszcze trzeba będzie przedrzeć się przez gęstą dżunglę, odcinając niebezpieczne liany.
13 gra. Po drodze spotkamy jeszcze wieloryba, który utknął na plaży. Razem będziemy musieli mu pomóc i wepchnąć go do wody wspólnymi siłami. Niestety to nie będzie jedyne uwięzione zwierzę na tej wyspie.
14 gra. Spotkamy również tygrysa, złapanego w sidła kłusownikòw. W kolejnej grze wyciągniemy go z wielkiego dołu, a on zabierze nas do miejsca w którym będzie zakopany skarb.
15 gra. To będzie ostatnia plansza-Okopywanie Skarbu, także wszystkie ręce do pracy i kopiemy :)

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl