• zakres: szkoła podstawowa IV-VIII
• liczba graczy: 1-4
• liczba tur: od 1 do 4
• forma: quiz
• przewidywany czas jednej gry: od 5 do 15 minut
• liczba graczy: 1-4
• liczba tur: od 1 do 4
• forma: quiz
• przewidywany czas jednej gry: od 5 do 15 minut
• cechy gry: ruchowa, turniejowa, edukacyjna.
KARUZELA PYTAŃ
• tematyka: wybór z 10 przedmiotów (matematyka, polski, przyroda, historia, muzyka, plastyka, fizyka, chemia, biologia, angielski)
• zakres: szkoła podstawowa IV-VIII
• liczba graczy: 1-4
• liczba tur: od 1 do 4
• forma: quiz + ćwiczenia sportowe
• przewidywany czas jednej gry: od 5 do 15 minut
• opis: w kształt koła wpisane są różnokolorowe pola, pod którymi kryją się pytania. Po uruchomieniu
gry, koło zaczyna się toczyć. Następnie zatrzymuje się, wyznaczając pytanie, na
które odpowiada uczestnik gry. Liczy się czas. Jeśli gracz odpowie dobrze, punktuje. Jeśli źle,
czeka go dodatkowe zadanie ruchowe.
• cechy gry: ruchowa, turniejowa, edukacyjna.
GRA W SKOJARZENIA
• tematyka: wybór z 10 przedmiotów (matematyka, polski, przyroda, historia, muzyka, plastyka, fizyka, chemia, biologia, angielski)
• zakres: szkoła podstawowa IV-VIII
• liczba graczy: 1
• liczba tur: od 1 do 4
• forma: skojarzenia, łamigłówki
•przewidywany czas jednej gry: od 5 do 15 minut
• opis: celem gry jest wskazanie prawidłowego skojarzenia ze zbiorem elementów: obrazów,
słów lub liczb. Spośród trzech podanych na dole ekranu odpowiedzi, uczestnik
gry wybiera najbardziej logiczne dopasowanie. Za poprawne odkrycie reguły, otrzymuje
punkt. Można wybierać poziom trudności zadań.
• cechy gry: ruchowa, edukacyjna.
MAPA MYŚLI
• tematyka: wybór z 4 przedmiotów (matematyka, historia itd.)
• zakres: szkoła podstawowa IV-VIII
• liczba graczy: 1
• liczba tur: od 1 do 4
• forma: mapa myśli
• przewidywany czas jednej gry: od 5 do 15 minut
• opis: gra oparta o schemat budowania map myśli. Zadaniem uczestnika gry jest dobranie
kolejno słów kluczy, w taki sposób, aby utworzyły logiczne powiązanie tematyczne.
W tej grze liczy się wiedza, koncentracja i szybkość podejmowania decyzji. W każdej
rozgrywce można wybrać poziom trudności.
• cechy gry: ruchowa, turniejowa, edukacyjna.
KARUZELA PYTAŃ
• tematyka: wybór z 10 przedmiotów (matematyka, polski, przyroda, historia, muzyka, plastyka, fizyka, chemia, biologia, angielski)
• zakres: szkoła podstawowa IV-VIII
• liczba graczy: 1-4
• liczba tur: od 1 do 4
• forma: quiz + ćwiczenia sportowe
• przewidywany czas jednej gry: od 5 do 15 minut
• opis: w kształt koła wpisane są różnokolorowe pola, pod którymi kryją się pytania. Po uruchomieniu
gry, koło zaczyna się toczyć. Następnie zatrzymuje się, wyznaczając pytanie, na
które odpowiada uczestnik gry. Liczy się czas. Jeśli gracz odpowie dobrze, punktuje. Jeśli źle,
czeka go dodatkowe zadanie ruchowe.
• cechy gry: ruchowa, turniejowa, edukacyjna.
GRA W SKOJARZENIA
• tematyka: wybór z 10 przedmiotów (matematyka, polski, przyroda, historia, muzyka, plastyka, fizyka, chemia, biologia, angielski)
• zakres: szkoła podstawowa IV-VIII
• liczba graczy: 1
• liczba tur: od 1 do 4
• forma: skojarzenia, łamigłówki
•przewidywany czas jednej gry: od 5 do 15 minut
• opis: celem gry jest wskazanie prawidłowego skojarzenia ze zbiorem elementów: obrazów,
słów lub liczb. Spośród trzech podanych na dole ekranu odpowiedzi, uczestnik
gry wybiera najbardziej logiczne dopasowanie. Za poprawne odkrycie reguły, otrzymuje
punkt. Można wybierać poziom trudności zadań.
• cechy gry: ruchowa, edukacyjna.
MAPA MYŚLI
• tematyka: wybór z 4 przedmiotów (matematyka, historia itd.)
• zakres: szkoła podstawowa IV-VIII
• liczba graczy: 1
• liczba tur: od 1 do 4
• forma: mapa myśli
• przewidywany czas jednej gry: od 5 do 15 minut
• opis: gra oparta o schemat budowania map myśli. Zadaniem uczestnika gry jest dobranie
kolejno słów kluczy, w taki sposób, aby utworzyły logiczne powiązanie tematyczne.
W tej grze liczy się wiedza, koncentracja i szybkość podejmowania decyzji. W każdej
rozgrywce można wybrać poziom trudności.
• cechy gry: ruchowa, turniejowa, edukacyjna.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.