MAGICZNY DYWAN - onEVO 4.0 - pakiet FUNKODOWANIE 1 - 4 gry - (3 -6)

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: Wysyłka od 5 do 30 dni
Cena brutto: 1 419,00 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
1419.00
Cena netto: 1 153,66 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: 30
Kod produktu: 1FEA-22794_20180730104432
Pin It

Opis

MAGICZNY DYWAN - onEVO 4.0 - pakiet FUNKODOWANIE 1 - 4 gry  - (3 -6)

Pakiety do nauki kodowania to atrakcyjne rozwiązanie metodyczno-dydaktyczne, wspomagające nauczanie myślenia komputacyjnego (w tym programowania) od przedszkola po VIII klasę szkoły podstawowej, które wykorzystuje interaktywną podłogę „Magiczny Dywan” wraz z dedykowaną platformą.
Na każdy etap przygotowany został Pakiet składający się z obudowy metodycznej dla nauczyciela (program wraz ze scenariuszami zajęć) oraz z interaktywnych gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych (wraz z dodatkową obudową dydaktyczną np. w formie Kart Pracy) nakierowanych na realizację nowej podstawy programowej.

Produkt stanowi rozbudowę produktu Podłoga interaktywna Magiczny Dywan -onEVO   (dostępny w naszym sklepie)

Należy zakupić Magiczny Dywan -onEVO, aby móc użytkować dodatkowy Pakiet  - FUNKODOWANIE 1

Nasze Pakiety umożliwiają:
• naukę programowania poprzez zabawę i ruch
• eksperymentowanie, poszukiwanie i rozwiązywanie problemów przez dzieci/uczniów
• wykorzystanie różnorodnych zmysłów i stylów uczenia się
• programowanie w parach, w grupie
• naukę programowania na różnych urządzeniach
• programowanie na różnych przedmiotach, korelowanie edukacji i przedmiotów
• wykorzystanie i zarządzanie darmową platformą
• programowanie „przedłużone”, czyli w trakcie zajęć świetlicowych i przerw międzylekcyjnych
• poczucie sprawstwa u dzieci i uczniów
• wykorzystanie bogatej obudowy dydaktycznej

Pakiet metodyczno - dydaktyczny zawiera:
1. Zestaw 4 gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych przeznaczonych na Magiczny Dywan:
- każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy
- gry i zabawy w zestawie: „Kodowanie dźwiękiem”, „Dyrygent”, „Podobne czy różne”, „Rytmy i wzory”
2. Program zajęć wspomagający nauczanie myślenia komputacyjnego w wychowaniu przedszkolnym (aut. Krzysztof Ciurej, Dariusz Martynowicz, Piotr Kaja, Andrzej Peć, Krzysztof Eran Werber)
3. Scenariusze zajęć do każdej gry lub zabawy, łącznie: 4 scenariusze zajęć do realizacji w procesie wychowawczo - dydaktycznym
4. 3 Generyczne Karty Pracy do każdego scenariusza zajęć, łącznie 12 Kart Pracy
5. 4 karty z instrukcjami do gier

 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl